YouTube je na poli internetové reklamy mocným hráčem. Denně návštěvníci serveru zhlédnou přes 4 miliardy videí, každý měsíc ho navštíví až 800 milionů unikátních uživatelů. Mezi stovkou nejlepších inzerentů světa podle magazínu AdAge mělo hned 98 svoji kampaň na YouTube či v síti Google, která server na sdílení videí od roku 2006 vlastní.

Proto je jasné, že číslo vpravo dole pod videem zajímá každého zadavatele reklamy. Časopis Adweek do žebříčku nezařadil trailery na filmy, které by jinak tvořily naprostou většinu žebříčku, či reklamy s nálepkou "banned", které se nakonec na televizních obrazovkách buď neobjevily, nebo byly po čase staženy.

Zůstal tak výběr dvaceti reklam, které uživatele internetu skutečně oslovily a reálně tak posílily sílu značky, kterou propagovaly.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se