Má pro firmy smysl vystavovat na veletrhu, nebo jde o skomírající marketingovou metodu? Názory se liší, faktem ale zůstává, že osobní setkání se zákazníky a konkurencí nemůže nic nahradit. Protože během ekonomické krize řada firem na účast na veletrzích rezignovala, lákali dosud někteří organizátoři vystavovatele zajímavými bonusy.

O rady, jak se na veletrh připravit a jak se na něm chovat, abyste z něj jako vystavovatelé získali co nejvíce, se podělili lidé s mnohaletými zkušenostmi z mnoha veletrhů v Česku i v cizině.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se