Vytvořte jednoduše kvalitní web pro podnikání díky novému nástroji portálu ProByznys.info
Funkční a správně cílené webové stránky jsou pro úspěch firmy stále důležitější. Abyste udělali z náhodných návštěvníků svého firemního webu zákazníky, měli byste se nejdříve zeptat sami sebe, co všechno musí web umět.
Kromě oslovení nových zákazníků to může být třeba poskytování rychlejší a kvalitnější zákaznické podpory, odbourání distributorské sítě a zavedení přímého prodeje výrobků či účinnější propagace.
Nicméně, čím více funkcí budete po webu požadovat, tím méně přehledný bude. Na upoutání pozornosti návštěvníka přitom máte podle průzkumů maximálně deset sekund.
1 hodinu
tráví průměrný český uživatel denně na internetu. Drtivá většina lidí používá internet pouze k odesílání a přijímání mailů (80 %) a k vyhledávání zboží a služeb (70 %)
130 miliardami
přispěl v roce 2009 internet českému hospodářství, což představuje 3,6% HDP
37 miliard korun
utratili Češi v roce 2009 na internetu, což je přibližně 19 tisíc na osobu
24 procent
dospělých si v roce 2009 zakoupilo v Česku zboží nebo služby přes internet.
Z webu by tak mělo být na první pohled patrné, o jaký typ stránek jde - zda si na nich zákazník může nakoupit, či jde pouze o prezentaci, kde se nic neprodává.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.