Dnes už zřejmě není mnoho uživatelů internetu, kteří by nepostřehli obrovský rozmach sociálních sítí (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn a desítky dalších). Postupem času se ale nestaly jen běžnými komunikačními sítěmi, ale také vhodným obchodním, zejména marketingovým nástrojem.
Sociální sítě (z anglického social networking či social network service) jsou služby určené pro komunity lidí, kteří navzájem sdílí svá data ve virtuálním společnenství jedinců - virtuální síti. Tyto služby nabízí různé možnosti interakce mezi uživateli – např. chaty, zprávy, e-maily, diskusní skupiny apod.
Obecným principem sociálních sítí je možnost vytvoření vlastního profilu. Jednotliví uživatelé si pak přidávají ostatní, kteří je nějak zaujmou (např. společnými zájmy), mezi přátele. Ve většině případů musí být přidání do přátel potvrzeno z obou stran.
Během tohoto týdne vám v několika článcích popíšeme nejpoužívanější sociální sítě a poradíme krok za krokem, jak si na nich vytvořit firemní profil a jak je používat. Nyní si je ale nejdříve postupně představíme.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist