Stížností na řemeslníky v Česku přibývá, není jich však zdaleka tolik jako například na internetové obchody nebo různé slevové akce.

Pochybení se ovšem letos prokázalo jen v každém osmém případě. Česká obchodní inspekce obdržela letos do konce září 2150 podání na služby, zatímco za celý rok 2011 jich bylo 1970. V předchozích letech se na inspektoráty obracela ročně průměrně asi tisícovka spotřebitelů.

Za nárůstem stížností na inspekci stojí podle expertů především to, že spotřebitelé jsou více informováni o svých právech, nebojí se ozvat a své problémy dokážou řešit s příslušnými subjekty.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se