Stížností na řemeslníky v Česku přibývá, není jich však zdaleka tolik jako například na internetové obchody nebo různé slevové akce.
Pochybení se ovšem letos prokázalo jen v každém osmém případě. Česká obchodní inspekce obdržela letos do konce září 2150 podání na služby, zatímco za celý rok 2011 jich bylo 1970. V předchozích letech se na inspektoráty obracela ročně průměrně asi tisícovka spotřebitelů.
Za nárůstem stížností na inspekci stojí podle expertů především to, že spotřebitelé jsou více informováni o svých právech, nebojí se ozvat a své problémy dokážou řešit s příslušnými subjekty.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.