Největšímu prodejci nábytku na českém trhu, švédské společnosti IKEA, sice v tuzemsku i na Slovensku rostou tržby, zákazníků ale řetězci nepřibývá.

"Počet klientů bohužel neroste, a v tom vidíme trochu hrozbu do budoucna. Nemůžeme se neustále dokola spoléhat jen na jeden segment zákazníků," přiznal v rozhovoru pro HN generální ředitel společnosti IKEA v Česku, Maďarsku a na Slovensku Marek Feltl.

Na vině není jen nejistá ekonomická situace a racionálnější uvažování českých spotřebitelů. Společnost připouští, že pokulhává za konkurencí především v internetových obchodech. Na rozdíl od největších rivalů, jako jsou řetězce Asko či Jysk, totiž IKEA nemá svůj e-shop.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se