Máte jako majitel či vedoucí odpovědnost za práci druhých? Pak víte, že vaši zaměstnanci nedělají vždy to, co by měli.
Své úkoly odkládají a termíny jejich splnění nestíhají, opakovaně se dopouštějí stejných chyb, narazí-li na problém, se kterým si nevědí rady, neoznámí to svému vedoucímu včas apod.
Jak by se měl vedoucí v těchto případech postupovat? Vždy by měl začít rozborem příčin, proč jeho zaměstnanci nepostupují tak, jak očekával.
Nevědí postup
Jednou z příčin, proč zaměstnanci neudělají to, co od nich očekáváte, může být, že nevědí, jak postupovat. Říci totiž zaměstnancům, co mají vykonat, ještě neznamená vysvětlit jim, jak při provádění svých úkolů postupovat, nebo je tomuto postupu naučit. Pokud správný postup neznají, nedokážou ho použít nebo nevědí proč je jeho dodržení důležité, budou výsledky jejich práce zpravidla odlišné od toho, co jejich nadřízený očekává.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.