Slevové portály využívá 30 procent hoteliérů. S jejich službami ale příliš spokojeni nejsou. "Zákazník si přeje pochopitelně nakupovat ve slevách, zprostředkovatel, tedy slevový server, je také pro velké slevy, ale pro majitele je to velice nevýhodné," řekl na konferenci ředitel Asociace hotelů a restaurací Václav Stárek.
Průzkum evropské konfederace asociací hotelů a restaurací HORTEC zjistil, proč jsou portály pro hoteliéry nevýhodné. "Nepřináší stálého zákazníka, stávající se cítí okradeni, klesá pozitivní hodnocení podniků užívajících slevové portály a ekonomicky se to hotelům nevyplatí, protože marže za zprostředkování slev jsou mezi 20-30 procenty," vysvětlil Stárek a dodal, že se setkal s provizemi, které byly až čtyřicetiprocentní.
Lidé ze slevových serverů ale s takovou kritikou nesouhlasí. Odvolávají se na různorodost portálů a jejich rozdílnou kvalitu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.