Londýn je volbou číslo jedna pro expanzi nejvíce mezinárodních maloobchodních řetězců. Toto město si pro rozjezd na evropském trhu volí často maloobchodníci z USA a z Číny. Druhou volbou je pro velké řetězce typu Zara, Benetton či Tommy Hilfiger Paříž, následuje Moskva, Milán a Madrid. Výsledky evropského maloobchodního indexu zveřejnila poradenská společnost Jones Lang LaSalle (JLL) na probíhajícím veletrhu komerčních nemovitostí MAPIC v Cannes.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se