Crowdsourcing je jedno z módních slov reklamy a marketingu současnosti. v podstatě znamená využití moudrosti davu. Aneb jak praví klasické české přísloví "víc hlav víc ví". Jsou situace a oblasti, kde tento způsob objevování nápadů nefunguje úplně spolehlivě.
Kde je crowdsourcing nepoužitelný?
Jedna oblast je vytváření a vynalézání něčeho opravdu nového. S úplně novou myšlenkou vždy přichází nějaký specialista, "šílený vynálezce". Tým odborníků, který na něčem kutá léta. To vám žádný dav nevygeneruje. Ba často naopak.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.