Nejasnosti kolem výše DPH od 1. ledna dopadají zvláště citelně na telekomunikační sektor. Operátory a další firmy stojí nejistota, zda do Nového roku stihne vstoupit v platnost změněná výše daně, desítky milionů korun v nákladech na marketing a úpravu vnitřních systémů.

Na rozdíl od jiných odvětví mají telekomunikační společnosti povinnost informovat zákazníky o nových cenách měsíc předem. Ti pak mohou v případě úpravy základní ceny po tuto dobu od smlouvy bez sankce odstoupit.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se