"Jdu volit v 2. kole a volím Karla," tvrdí v neděli v jednu hodinu odpoledne na sociální síti Facebook 91 018 lidí, dalších 4 232 uvádí, že možná přijdou. K volbám je pozval virtuální Karel Schwarzenberg, který tuto "událost" vytvořil.
Co je nejdůležitější: příznivci ministra zahraničí k volbám pozvali dalších 278 885 uživatelů sociální sítě Facebook.
Podle odborníků na marketing, které server IHNED.cz oslovil, se kampaň ve virtuálním prostoru nejvíce povedla právě týmu ministra zahraničí Karla Schwarzenberga.
"Sociální sítě jsou místem, kde převálcoval Zemana i Fischera. Byl jediný, kdo byl vidět, a byl to rozdíl třídy," říká Ondřej Obluk ze společnosti Ogilvy&Mather.
Co rozhodne: Šlouf, Lukoil, Rusko versus Kalousek, církevní restituce a daně - čtěte ZDE
První povolební den on-line: Zeman zaútočil na Schwarzenberga, vyčetl mu vládní reformy - čtěte ZDE
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.