Kostičky Lego se pomalu stěhují z dětských pokojů do pracoven a obývacích místností dospělých. "Lego už není jen něco pro děti," říká Dirk Engehausen, jeden z členů představenstva Lega. 

Děti si raději hrají s digitálními hračkami a obyčejné skládání už je nebaví tolik jako dřív. "Děti jsou dnes mnohem dříve dospělé," doplňuje v magazínu WirtschaftsWoche šéf lega pro Německo Michael Kehlet s tím, že větší zájem mají děti o tablety nebo 3D počítačové hry.  

Navíc dětí v Evropě ubývá a tradiční trh se tak nezadržitelně zmenšuje. Na řadu tak nastupují dospělí. Především muži. A ukazuje se, že taktika Legu vychází. 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se