Kostičky Lego se pomalu stěhují z dětských pokojů do pracoven a obývacích místností dospělých. "Lego už není jen něco pro děti," říká Dirk Engehausen, jeden z členů představenstva Lega.
Děti si raději hrají s digitálními hračkami a obyčejné skládání už je nebaví tolik jako dřív. "Děti jsou dnes mnohem dříve dospělé," doplňuje v magazínu WirtschaftsWoche šéf lega pro Německo Michael Kehlet s tím, že větší zájem mají děti o tablety nebo 3D počítačové hry.
Navíc dětí v Evropě ubývá a tradiční trh se tak nezadržitelně zmenšuje. Na řadu tak nastupují dospělí. Především muži. A ukazuje se, že taktika Legu vychází.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.