- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Jejím cílem je pomoc s rutinou, která je spojena s nákupem, a možnost urychlit úvodní jednání s dodavateli. Prostřednictvím sítě lze dále komunikovat s dodavateli a hledat nová a lepší řešení.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: sociální sítě
Sociální sítě v Česku zaplavily v posledních týdnech reklamy influencerů na oblečení z tureckého internetového tržiště Trendyol. Do kampaně se zapojily nejznámější tváře, mezi nimi například Anna Šulcová, kterou na Instagramu sleduje téměř milion...
2. 5. 2024 ▪ 4 min. čtení
Byznys na platformách typu Herohero je v Česku na vzestupu. Přibývá tvůrců, kteří na nich vydělají miliony
26. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Komentář
TikTok vs. EU: Bude Evropská komise jen štěkat, nebo také kousat?
23. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Jen historky a ohnutá data. Čeští vědci cupují americkou studii o dětských „závislácích“ na mobilech
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Stačí 1,7 vteřiny a šance je pryč. Zaujmout na sociálních sítích je čím dál těžší, přizpůsobit se musí i byznys
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Téma: sociální sítě
Bundu, která stála téměř 1600, nabízí Trendyol za 71 korun. České e-shopy mají po Temu další silnou konkurenci
Sociální sítě v Česku zaplavily v posledních týdnech reklamy influencerů na oblečení z tureckého internetového tržiště Trendyol. Do kampaně se zapojily nejznámější tváře, mezi nimi například Anna Šulcová, kterou na Instagramu sleduje téměř milion...
2. 5. 2024 ▪ 4 min. čtení
Byznys na platformách typu Herohero je v Česku na vzestupu. Přibývá tvůrců, kteří na nich vydělají miliony
26. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Komentář
TikTok vs. EU: Bude Evropská komise jen štěkat, nebo také kousat?
23. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Jen historky a ohnutá data. Čeští vědci cupují americkou studii o dětských „závislácích“ na mobilech
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Stačí 1,7 vteřiny a šance je pryč. Zaujmout na sociálních sítích je čím dál těžší, přizpůsobit se musí i byznys
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Vybíráme z HN
Seznam dal jako první velká firma svůj vyhledávač za paywall. Chápu vaše totální naštvání, píše Lukačovič
Největší česká internetová firma zpoplatnila své služby po vzoru Facebooku. Uživatelům služeb jako Seznam Zprávy, vyhledávač Seznam.cz nebo...
30. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Start-upům a nadějným firmám pomáhá už 17 let soutěž Vodafone Nápad roku. Možnost přihlásit se je do 11. května
Startuje již sedmnáctý ročník nejstarší české soutěže na podporu nadějných mladých firem a start-upů – Vodafone Nápad roku. Soutěž si...
6. 5. 2024 ▪ 4 min. čtení
„Rusko pro tebe všecko.“ Trapná kampaň Spolu je symptomem jednoho jevu, který ničí politiku
Kampaň před evropskými volbami přinesla první velkou kontroverzi. Hnutí ANO vystartovalo do voleb s lehce infantilním sloganem „Česko pro...
6. 5. 2024 ▪ 4 min. čtení