Webovou konkurenci pro pořady TV Nova a Prima spustí 10. května vydavatelství Ringier Axel Springer. Nový portál Blesk.tv. by měl denně nabídnout přibližně pět nových videí s bulvární tematikou.
„Obsahově bude mít blízko k bulvárním magazínům známým z televize, jako je třeba Top Star nebo Prásk,“ popsal Petr Konečný, zástupce šéfredaktora Blesku.
Ringier v současné době buduje ve svém newsroomu vlastní studio. Jeho videotým má 12 lidí. Mediální dům bude sázet hlavně na vlastní videoobsah, který chce do budoucna nabízet televizím. Už nyní od něj kupuje obsah TV Barrandov (pro titul Prominenti).
Majitel Agrofertu Andrej Babiš kupuje slovenské Hospodárske noviny - čtěte ZDE
Týdeník Ekonom je digitálním Časopisem roku 2012 - čtěte ZDE
Blesk s novým vedením i designem
Vydavatelství zjevně chce skupinu Blesk rozhýbat změnami. Svědčí o tom změna šéfredaktora i nová kampaň v outdooru a indooru na vlajkový titul Blesk. Podle Radka Laina, který bude titul nově řídit, není cílem aktuální kampaně zvýšení samotného prodeje, ale jde o podporu image.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.