Noviny a časopisy nemusí nutně sloužit pouze k zpravodajským a publicistickým účelům. Své o tom vědí pořadatelé soutěže Zlatý středník, která hodnotí nejlepší public relations média na českém trhu. Společný znak těchto tiskovin je, že propagují značku nebo firmu směrem k zákazníkům a obchodním partnerům.
Zlatý středník se letos konal už po jedenácté a o přední příčky zápolilo ve třinácti kategoriích 127 publikací, online prezentací, newsletterů, textů a aplikací. Idea soutěže vznikla v roce 1998 v rámci Asociace Public Relations agentur. Jako hlavní cíl si stanovily rozvoj PR oboru v České republice.
Kategorie Nejlepší interní noviny
1. místo: HORNÍK, OKD, a. s.
2. místo: NAŠE UNI, noviny zaměstnanců skupiny Unipetrol,
3. místo: Albertoviny, AHOLD Czech Republic, a. s.
Logican, AHOLD Czech Republic, a. s.
Kategorie Nejlepší interní časopis
1. místo: IKONA, Swiss Life Select Česká republika s.r.o.
2. místo: ČEZ NEWS, ČEZ, a.s.
3. místo: Úsměv, AHOLD Czech Republic, a.s.
Kategorie Nejlepší B2B časopis
1. místo: Bizzone, Vodafone Czech Republic a.s.
2. místo:Pivovarská revue, HEINEKEN Česká republika, a.s.
3. místo:Gastro - časopis pro profesionály v gastronomii, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.
Kategorie Nejlepší B2C časopis
1. místo: Vlastní cestou, Rodinný pivovar BERNARD a.s.
2. místo: ČILICHILI, Vodafone Czech Republic a.s.
3. místo: Magazín Albert v kuchyni, AHOLD Czech Republic, a.s.
V jedné z kategorií, nejlepší interní noviny, svoji dominantní pozici už potřetí obhájil Horník vycházející ve vydatelství Economia. Ten slouží jako tiskovina pro zaměstnance OKD, a.s. a vydává ho ostravská redakce R MEDIA, pod vedením šéfredaktora Josefa Lyse.
"Je mi ctí, že jsem mohl již potřetí v řadě za sebou přebírat prestižní ocenění Zlatý středník za nejlepší interní firemní noviny. Chtěl bych poděkovat celému týmu Horníka za skvělou práci a redaktorům za obětavé nasazení, zejména tam dole v dole, bez kterého by naše noviny neměly tu správnou hloubku. Také by to nešlo bez neocenitelné podpory Vladislava Sobola, tiskového mluvčího OKD, který je zároveň předsedou výkonné redakční rady týdeníku Horník. První místo ve Zlatém středníku, v pořadí již třetí za sebou, je pro nás velikým závazkem dělat svoji práci stejně dobře i do budoucna," komentoval úspěch ředitel komunikační agentury R MEDIA David Švábenický.
Stříbrnou pozici ve stejné kategorii získaly NAŠE UNI zaměstnanců skupiny Unipetrol a třetí příčku obsadily Albertoviny společnosti AHOLD Czech Republic.
V prestižní kategorii B2C zvítězilo periodikum Vlastní cestou rodinného pivovaru BERNARD. Hned za ním skončil populární časopis ČILICHILI, který pro své klienty vydává Vodafone CZ. Další bronz pro média firmy AHOLD vybojoval magazín Albert v kuchyni.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist