Generální ředitel televize Prima Martin Konrád v rozhovoru pro týdeník Marketing & Media připustil, že je možné, že Prima z důvodu velké poptávky po reklamě, která převyšuje možnosti televize, na podzim opět zvýší cenu reklamy.

„Záležet bude na vývoji sledovanosti a na konkurenčním prostředí. Chystáme se hodně investovat do podzimního schématu, nicméně kdyby i tohle nemělo stačit k uspokojení poptávky, tak bychom museli nejspíš udělat opět úpravu měsíčních indexů,“ řekl Konrád.

Televize Prima podle něj plánuje do budoucna cílit na mladší cílovou skupinu diváků 15-65 let, doposud prodává reklamu i programuje na CS 15+.  

Přišel jste do čela televize Prima v době, kdy příjmy z reklamy vzrůstají (za 1. čtvrtletí o 29%, pozn. red), ale není možné uspokojit všechny inzerenty. Zároveň především hlavní kanál Prima family má problém stabilizovat svou sledovanost – co o tom soudíte?

Tak asi každý akcionář by vám řekl, že když vyděláváte více peněz, je to pozitivní období. A je vcelku evidentní, že to, co jsme si pro letošní rok naplánovali, bude překročeno. Začali jsme spolupracovat s televizí Barrandov, čímž se nám rozšířily prodejní možnosti.

Situace je taková, že my jsme do začátku roku nastoupili s obvyklými očekáváními, že rok stále funguje na bázi low season a high season, a nepočítali jsme s tím, že celý rok pojedeme non stop jako jednu hlavní sezónu. Přebral jsem firmu v situaci, která se poměrně zásadně změnila, a vůbec si nemyslím, že je to špatná situace, naopak je velmi dobrá – v tuto chvíli jsme určitě největší sales´s house v zemi, alespoň co se týká obratu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se