Českým firmám, které systematicky používaly marketing, vzrostl loni obrat o 5 procent.Dalším důležitým faktorem je také rozpočet. Podniky, které investují do marketingu více než 1 procento obratu, zaznamenaly v roce 2012 výrazně vyšší růst obratu než podniky, které vydávají do marketingu méně.
Vítejte na portálu pro malé a střední firmy

Právě jste na portálu ProByznys.info, který přináší obsah a praktické nástroje malým a středním firmám i drobným živnostníkům.
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení