I přes vzrůstající kybernetickou kriminalitu patří sociální média mezi nejoblíbenější komunikační kanály, které firmám poskytují rychlou zpětnou vazbu. Na českém trhu je k využití sociálních sítí hned několik. Nejznámější je Facebook, Twitter a Google+. Kromě sítí pro běžné uživatele byly vyvinuty i speciálně zaměřené sociální sítě - tzv. profesní. Jednou z nich je LinkedIn.
Podle slov Ricarda Adama, globálního viceprezidenta public relations společnosti AVG, sociální sítě navíc firmy učí i umění naslouchat klientům.
"Naše společnost teď aktuálně pracuje na přímém napojení zákaznického servisu na sociální sítě, kdy zákazníkovi odpoví přímo zaměstnanec z oddělení Customer care, a nikoliv správce profilu Facebooku nebo Twitteru," říká Adame.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.