Plně napuštěnou vanu už si dnes Češi rozmýšlejí. Každý rok vodou plýtvají méně a méně, což pro vodárenské firmy na první pohled není dobrá zpráva. Navíc se samy v rámci korporátních strategií zavazují k co největšímu šetření vodou, ač to nevede k větším výdělkům. "Máme závazky nejen vůči našim akcionářům, ale i k zákazníkům. V kvalitě služeb i životního prostředí. Základní věcí pro nás je snižování ztrát vody v potrubní síti," podotýká technický ředitel firmy Veolia Voda, která provozuje vodovody a kanalizace v řadě velkých českých měst včetně Prahy, Plzně či Olomouce.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se