Právě jste na portálu ProByznys.info, který přináší obsah a praktické nástroje malým a středním firmám i drobným živnostníkům.
V loňském roce byly účasti na veletrzích nejpoužívanější komunikační nástroj hned za internetovými prezentacemi.
I přes toto výrazné vužití nástroje však firmy podceňují důkladnou přípravu na veletrh. Nedávný výzkum německého Institutu Emnid dokonce uvádí, že 75 % vystavovatelů chodí na veletrh nepřipraveno.
"Stále vidím hodně firem, které přijedou na veletrh bez marketingové strategie a stanovených cílů, jen vezmou pár polepů, dva obchodní zástupce, štos letáků a pak si stěžují, že veletrh nedopadl podle jejich představ a že jim tyto akce vlastně nic nepřinášejí," říká manažerka Tereza Svobodová z agentury Marketing Strategy.
Dobrá příprava zabere podle jednatelky společnosti Audica Pavlíny Langerové 80 % času celého nástroje zvaného veletrh. Největší chybou, které se vystavovatelé dopouštějí, je však absence cíle - firmy nevědí, proč na daný veletrh jdou.
Jak se tedy na veletrh se připravit a jakých chyb se vyvarovat najdete v tomto článku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.