Sotva se usadí za stůl, sahá ze zvyku po lahvi mattonky. „Je to mé nejoblíbenější pití. Opravdu,“ vysvětluje Alessandro Pasquale, generální ředitel Karlovarských minerálních vod. Vedení prosperující firmy převzal před několika lety od svého otce. Jedenačtyřicetiletý manažer dobře ví, že nápoj, o němž tvrdí, že je jeho nejoblíbenější, je zároveň jednou z nejcennějších obchodních značek v Česku.
Vaše portfolio tvoří i Magnesia, Dobrá voda či Poděbradka. Platí, že Mattoni je v Česku stále vaše nejsilnější značka?
Bezpochyby je Mattoni nejsilnější.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.