Většina firem v Česku využívá služby takzvaného public relations primárně k produktové komunikaci, tedy k šíření informací o svých službách či výrobcích.
Teprve v druhé řadě vyhledávají klienti PR agentury proto, aby jim pomohly posílit značku a image firmy či vytvářely přímo redakční obsah.
Vyplývá to z aktuálního průzkumu public relations agentury Focus Agency, který mají HN exkluzivně k dispozici.
Tazatelé v této souvislosti oslovili 478 společností od těch nejmenších až po firmy s více než tisíci zaměstnanci. Průzkum zjišťoval také to, jak si firmy vybírají PR agentury a na jak dlouho s nimi uzavírají zakázky.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.