Víte, co je to obsahová strategie? V podstatě jde o druh marketingové strategie, která je založena na tom, že obsah, který se snažíte zprostředkovat čtenářům a uživatelům (tedy potenciálním zákazníkům) – analýzy, rozhovory, recenze atd. – ještě zpestříte o další nadhodnotu, kterou zdarma nabízíte uživatelům internetu.
V posledních letech se tuto obsahovou strategii snaží využívat řada velkých firem, ale leckdy by mohla být přínosná i pro podnikatele či menší firmy. Pojďte se podívat na některé nástroje, které při jejím vytváření mohou pomoci.
Nevíte si rady s firemní strategií? Vytvořte si ji s pomocí nástrojů od Google - čtěte ZDE
Musíte mít účetního? Nestačil by pro vaše podnikání jednoduchý účetní software? - čtěte ZDE
Jak používat AdWords Express, abyste jednoduše spustili svoji reklamní kampaň - čtěte ZDE
Klíč k úspěšnému podnikání i dalšímu rozvoji? Poznejte své současné zákazníky - čtěte ZDE
Na obsahovou strategii se dá pohlížet z mnoha různých úhlů. Její efektivitu může být těžké vyhodnotit. Přesto z ní firma většinou profituje, a to přinejmenším v těchto směrech:
- Lepší pozice ve vyhledávačích (SEO)
Vytvořením různorodého obsahu umožní nalezení vašich webových stránek ve vyhledávačích lidem, kteří se o vaše produkty původně nezajímali. Zvyšujete tak povědomí nejen o své firmě a produktech, ale i o své značce a lákáte k sobě širší spektrum potenciálních zákazníků. - Pozice experta
Další možností je vytváření odborného obsahu. Když se věnujete odbornějším tématům, dokazujete druhým, že danému oboru rozumíte. Posilujete tak důvěryhodnost své značky.
Lidé, kteří musí pravidelně vytvářet obsah, dříve či později narazí na jeden ze dvou problémů: buď píšou texty, které málokoho zajímají, nebo jim dojdou dobré nápady. Kde získat inspiraci?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist