Právě jste na portálu ProByznys.info, který přináší obsah a praktické nástroje malým a středním firmám i drobným živnostníkům.
"Obsah je král, říká se a je to pravda," tvrdí Vojtěch Žák ze společnosti Webnode poskytující platformu pro tvorbu webových stránek a poukazuje na to, že základem je mít obsahovou strategii.
Ta je druhem marketingové strategie, která je založena na tom, že obsah, který se snažíte zprostředkovat čtenářům a uživatelům - tedy potenciálním zákazníkům (analýzy, rozhovory, recenze atd.), ještě zpestříte o další nadhodnotu, kterou zdarma nabízíte uživatelům internetu.
V posledních letech se tuto obsahovou strategii snaží využívat řada velkých firem, ale leckdy by mohla být přínosná i pro podnikatele či menší firmy. Možná že pro ty z vás, kteří už s obsahovou strategií začali, bude pochopení užitečnosti některých nástrojů výrazně jednodušší. A pro ty, kteří jí dosud nevěnovali pozornost, budou právě některé nástroje impulsem, aby přehodnotili svůj přístup.
Tvůrci obsahové strategie, resp. lidé, kteří musí pravidelně vytvářet obsah, dříve či později narazí na jeden ze dvou problémů: buď píšou texty, které málokoho zajímají, nebo jim dojdou dobré nápady. Kde získat inspiraci? A jak zatraktivnit svůj obsah, aby více lákal uživatele? To se dočtete v následujícím článku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.