Televize ani solární panely už nejdou japonskému Sharpu tak dobře na odbyt jako kdysi. Jihokorejská konkurence Samsung a LG Sharp předběhla a tomu se nedaří vrátit se zpátky na světovou špičku. Firma proto hledá nové cesty, jak se udržet a překonat současné problémy. Podle některých analytiků by Sharp bez finanční pomoci nemusel přežít příští rok. 

Místo televizí se tak chce nově elektronický koncern věnovat pěstitelství. Ne jen tak obyčejnému. V Dubaji chce pro tamní bohaté pěstovat jahody. V testovací laboratoři tak nyní koncern zkouší simulovat obdobné podmínky, jaké pro pěstování jahod panují v Japonsku. 

Právě ty jsou totiž aktuálním trendem v Dubaji. Jak píše BBC na svých stránkách, dovoz japonských jahod do Dubaje roste, jenže po dlouhé cestě už nejsou všechny oblíbené plody tak oblíbené. 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se