Televize ani solární panely už nejdou japonskému Sharpu tak dobře na odbyt jako kdysi. Jihokorejská konkurence Samsung a LG Sharp předběhla a tomu se nedaří vrátit se zpátky na světovou špičku. Firma proto hledá nové cesty, jak se udržet a překonat současné problémy. Podle některých analytiků by Sharp bez finanční pomoci nemusel přežít příští rok.
Místo televizí se tak chce nově elektronický koncern věnovat pěstitelství. Ne jen tak obyčejnému. V Dubaji chce pro tamní bohaté pěstovat jahody. V testovací laboratoři tak nyní koncern zkouší simulovat obdobné podmínky, jaké pro pěstování jahod panují v Japonsku.
Právě ty jsou totiž aktuálním trendem v Dubaji. Jak píše BBC na svých stránkách, dovoz japonských jahod do Dubaje roste, jenže po dlouhé cestě už nejsou všechny oblíbené plody tak oblíbené.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.