Komerční banku postihl v úterý odpoledne výpadek internetového bankovnictví. Namísto možnosti zaplatit po internetu našli klienti banky na webu omluvu.
"Na odstranění příčiny právě pracují specialisté Komerční banky," stálo na stránkách společnosti. Služba byla znovu dostupná od druhé hodiny odpoledne. Problémy se dotkly více než milionu klientů.
Mluvčí Komerční banky Monika Klucová později přiznala výpadek trvající od půl desáté do druhé odpoledne. "V tuto chvíli jsou již všechny aplikace plně funkční. Dotčeným klientům se za případné potíže velmi omlouváme," doplnila mluvčí.
Podobné problémy před dvěma měsíci postihly další z velkých tuzemských bank - Českou spořitelnu. V jednom červencovém týdnu byla tato služba pro její zákazníky nedostupná hned dvakrát. A to včeně přístupu do klientského centra.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist