Velkoobchodní řetězec Makro spustil nový cenový program, který by měl být lépe ušitý potřebám malého a středního podnikání. Hlavní předností podle generálního ředitele Axela Hluchyho má být nabídka nejvýhodnější velkoobchodní ceny u nejprodávanějších položek v daném regionu.
1. Nízká velkoobchodní cena
U nejprodávanějších položek nabízí MAKRO od 1. října 2013 nejvýhodnější velkoobchodní ceny v porovnání s konkurenčními velkoobchody v daném regionu. Ceny se kontrolují každé dva týdny.
2. Akční nabídky
Makro nabízí výrazné slevy akčního zboží u více než 2 000 položek každé dva týdny. "Půjde především o letákové nabídky šité na míru našim hlavním zákaznickým skupinám, kterými jsou nezávislí maloobchodníci a profesionální gastronomie, tzv. HoReCa,“ dodává manažer oddělení pro cenotvorbu MAKRO Cash & Carry Daniel Graf.
3. Vyšší čtvrtletní bonusy
Makro nabízí nově čtvrtletní obratové bonusy 3 % (při obratu přes 100 tisíc měsíčně) nebo 5 % (při obratu přes 250 tisíc měsíčně), a to zpětně.
Ke změně cenové nabídky přistoupilo Makro na základě rozsáhlého průzkumu trhu a chování zákazníků. "Konkrétně můžeme zmínit, že jsme upravili skladbu tzv. nákupního košíku, aby obsahoval artikly, které jsou pro tuto zákaznickou skupinu rozhodující," vysvětluje Hluchy.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.