Mnohem větší roli v rozvoji českého exportu můžou sehrát české zastupitelské úřady. Podnikatel Karel Janeček například hovoří o možnosti, že by lidé z velvyslanectví mohli pro české firmy mapovat trh země, v níž působí.
"Můžou jim pomoct hledat obchodní příležitosti," myslí si Janeček. Důležitá je podle oslovených byznysmenů také podpora vzdělávání, které pomůže českým vývozcům lépe se orientovat na cizích trzích.
V posledním dílu seriálu Volby očima byznysu dostaly vybrané osobnosti otázku: Co má budoucí vláda udělat pro český export?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.