Mnohem větší roli v rozvoji českého exportu můžou sehrát české zastupitelské úřady. Podnikatel Karel Janeček například hovoří o možnosti, že by lidé z velvyslanectví mohli pro české firmy mapovat trh země, v níž působí.

"Můžou jim pomoct hledat obchodní příležitosti," myslí si Janeček. Důležitá je podle oslovených byznysmenů také podpora vzdělávání, které pomůže českým vývozcům lépe se orientovat na cizích trzích.

V posledním dílu seriálu Volby očima byznysu dostaly vybrané osobnosti otázku: Co má budoucí vláda udělat pro český export?

 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se