Jan Barta vydělal obrovské peníze na obchodování s internetovými doménami. I když jsou domény stále jedním z jeho hlavních zdrojů příjmů, v budoucnu se jim už věnovat nechce. Mladý investor a podnikatel se letos rozkročil mimo svůj tradiční internetový byznys.

Před nedávnem v centru Prahy otevřel za zhruba 120 milionů korun - podle jeho slov - největší výstavní a prodejní galerii drahých kamenů v Evropě Mineralia, ve které drží 60% podíl.

Má ale další podnikatelské plány. Od března chce na Vysočině pěstovat rychle rostoucí japonské topoly na biomasu. "Já byl od útlého věku vždy zahradníkem. Takže zase v tom mám emoce, což je z investičního hlediska špatně," přiznává v rozhovoru pro IHNED.cz Barta.

On-line byznysu se ale úplně nevzdává. Je potěšen tím, jak vyrostl jeho další projekt ePojištění.cz, přes který si lidé porovnávají a rovnou zařídí pojištění vozů, majetku nebo cestovní pojištění.

"ePojištění je absolutní hvězda v mém portfoliu. Dá se nazvat rodinným stříbrem. Hlavní zásluha ale připadá managementu, tedy Dušanu Šenkyplovi a Davidu Holému, kteří se tomu věnují na denní bázi," říká Barta, který stojí i za projektem bulvárního webu Extra.cz.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se