Útlum vánočních večírku výrazně cítí obchodní ředitel společnosti EventEx Tomáš Kucek. Tato společnost se zabývá přípravou akcí na klíč. Svým klientům tak po celý rok připravuje "eventy", které jsou nad síly marketingového oddělení. U svých dlouhodobých klientů tak nyní pozoruje úbytek prostředků právě na vánoční večírky. "Na začátku roku firmy většinou s vánočním večírkem počítají, bohužel ke konci roku stále častěji slýcháme: budget byl vyčerpán, večírek nebude, případně - akci si uděláme sami."

Podobný trend pozoruje Kucek, který v oboru podniká osm let, přibližně poslední dva roky. Podle něj ochota firem utrácet za večírky kopíruje nepříznivé výsledky české ekonomiky. Když už si i nyní někdo vánoční večírek objedná, většinou na něm šetří. "Oproti někdejším dobám jsou nižší rozpočty na všechno, občerstvení, dárky i celebrity v doprovodném programu," dodává.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se