Výhody mobilního marketingu
- přesné zacílení
- vysoká efektivita
- jednoduchost použití
- aktuálnost sdělení
- obousměrná komunikace
- motivace zákazníků
- hravý prvek, zábava
Ačkoliv mobilní telefon používá snad už každý Čech, mobilní marketing dosud vyzkoušelo jen velmi málo tuzemských firem.
"Malí a střední podnikatelé si často myslí, že jde o okrajovou záležitost. Přitom každý čtvrtý přístroj je smartphone a každý druhý až třetí člověk se připojuje k internetu přes mobil. Málokdo si uvědomuje, že telefon není jen hračka pro zábavu, ale i nástroj komunikace se zákazníky," říká Zdeněk Fekar, ředitel marketingu agentury Crazy Tomato. Dnešní situaci přirovnává k začátkům internetu. Málokterá firma tehdy ve webové prezentaci spatřovala budoucnost.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.