Nová studie dvou ekonomů z univerzity ve Wisconsinu dokázala, že existuje souvislost mezi tím, jaké má firma výsledky a jak vypadá její šéf.
Závěr je: atraktivnější CEO mají lepší celkové výstupy a mají lepší pracovní výsledky během jejich nástupu do čela společnosti.
Joseph Halford a Hung-Chia- Hsu zveřejnili studii nazvanou Krása je bohatství: vzhled CEO a přínos akcionářů. Na základě obličejové geometrie zkoumali 677 generálních ředitelů a ředitelek z S&P společností a vytvořili několik testů, podle kterých analyzovali 1830 fúzí a akvizic z let 1985 – 2012.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.