Předeženeme Škodu, prohlásil před dvěma lety šéf českého zastoupení Hyundai Vladimír Vošický. Odstartoval tak období, kdy se korejská značka vůči té české začala ostřeji vymezovat a Vošický se pasoval na mluvčího kritiků značky Škoda.
Čísla prodejů ukazují, že tato taktika zabírá. Hyundai na českém trhu postupně roste a má zde nejvyšší podíl na trhu v Evropě. Prodeje jeho vozů se během posledních čtyř let zdvojnásobily.
Jen za loňský rok Hyundai přidalo více než sedm procent. V prosinci dokonce rok završilo prudkým růstem o padesát procent, čímž si zajistilo pozici jasné dvojky na trhu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.