Předeženeme Škodu, prohlásil před dvěma lety šéf českého zastoupení Hyundai Vladimír Vošický. Odstartoval tak období, kdy se korejská značka vůči té české začala ostřeji vymezovat a Vošický se pasoval na mluvčího kritiků značky Škoda.

Čísla prodejů ukazují, že tato taktika zabírá. Hyundai na českém trhu postupně roste a má zde nejvyšší podíl na trhu v Evropě. Prodeje jeho vozů se během posledních čtyř let zdvojnásobily.

Jen za loňský rok Hyundai přidalo více než sedm procent. V prosinci dokonce rok završilo prudkým růstem o padesát procent, čímž si zajistilo pozici jasné dvojky na trhu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se