Cenové strategie podniků obvykle sledují jednu ze čtyř cest:
- Zdola nahoru: Vykalkuluje se cena všeho, co se podílí na vyrobení a dodání produktu. Pak se k tomu přidá přiměřené ziskové rozpětí.
- Ze strany dovnitř: Analyzuje se a převezme cena konkurenčních produktů.
- Shora dolů: Firma se soustředí na demografický nebo ekonomický segment trhu a vyvine takový produkt, který může efektivně uspokojit tržní poptávku v tomto segmentu.
- Dynamická cesta: Použije se komplexní kalkulace v reálném čase a pomocí takové kalkulace se řídí nabídka a poptávka.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.