Dopravní podnik může být zajímavé místo pro byznys, byť to není jeho hlavní poslání. Největší firma v Praze se zhruba patnáctimiliardovým rozpočtem má například špičkové tramvajové dílny či řadu nevyužívaných pozemků.

Jaroslav Ďuriš – mimochodem už šestý generální ředitel za poslední dva roky – tvrdí, že je díky těmto aktivitám možné získat ročně stovky milionů korun navíc. A v případě tramvajových opraven i zajímavé zahraniční zakázky. Nyní se podnik uchází například o rekonstrukce pro německý či ruský trh.

"Potenciál nepochybně mají," tvrdí dlouholetý dopravní manažer v jednom ze svých prvních rozhovorů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se