Bohemia Sekt utržil loni na prodeji svých produktů 1,5 miliardy koru. Oproti roku 2012 šlo o pětiprocentní nárůst. Vedení firmy ze Starého Plzence, do níž kromě tradiční výroby sektů patří i řada producentů tichých vín, je přesvědčeno o dalším růstu spotřeby vín svých značek.
Limitem pro celou skupinu je však nedostatek tuzemských hroznů. V dalších pěti letech chce proto investovat 100 milionů korun do nákupu dalších hektarů vinic.
"Chtěli bychom rozšířit naše vinohrady ze stávajících 400 hektarů alespoň na 600," říká v rozhovoru pro server IHNED.cz obchodní ředitel Bohemia Sektu a jeden ze tří jednatelů největší vinařské firmy v Česku Petr Černý.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.