Co očekávali od kancelářského prostoru nájemci dříve a jaké požadavky mají dnes? V současné době se dá chování nájemců rozdělit na tři typy – tzv. vyčkávající, konsolidační a inovativní.
Největší podíl kancelářského trhu zabírá první skupina, tzn. vyčkávající, která tvoří cca 60 %. Příslušníci této skupiny mají omezené prostředky na inovace, proto kupují na čas. Konsolidační typ představuje 30 % trhu, řeší stávající situaci pod tlakem, díky konsolidaci navyšuje kapitál a snaží se o efektivitu. Zbývajících 10 % připadá na inovativní jedince, jejichž hnací silou je strategie a jeden z cílů je tvorba funkčních a produktivních kanceláří.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.