Češi mají jasná očekávání od velkých společností, co se týče jejich společenské odpovědnosti. Vedle pravdivé komunikace lidé od firem očekávají, že budou chránit životní prostředí a že zajistí bezpečnost zaměstnanců. A to samé čekají i od svých zaměstnavatelů.

Vyplývá to z aktuálního průzkumu CSR Research 2013, který loni v listopadu dokončila agentura Ipsos a jehož výsledky HN exkluzivně získaly. Průzkum tak potvrdil, že společenská odpovědnost je dlouhodobě důležitým a přitažlivým tématem pro populaci v České republice.

Do projektu CSR Research 2013 se zapojilo šest společností – Česká spořitelna, GE Money Bank, Provident Financial, Telefónica O2 Czech Republic, T-Mobile a Vodafone. Odpovídalo celkem 1019 respondentů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se