Češi mají jasná očekávání od velkých společností, co se týče jejich společenské odpovědnosti. Vedle pravdivé komunikace lidé od firem očekávají, že budou chránit životní prostředí a že zajistí bezpečnost zaměstnanců. A to samé čekají i od svých zaměstnavatelů.
Vyplývá to z aktuálního průzkumu CSR Research 2013, který loni v listopadu dokončila agentura Ipsos a jehož výsledky HN exkluzivně získaly. Průzkum tak potvrdil, že společenská odpovědnost je dlouhodobě důležitým a přitažlivým tématem pro populaci v České republice.
Do projektu CSR Research 2013 se zapojilo šest společností – Česká spořitelna, GE Money Bank, Provident Financial, Telefónica O2 Czech Republic, T-Mobile a Vodafone. Odpovídalo celkem 1019 respondentů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.