Nedávno jsem se vrátil z další cesty po Státech a přestože nejsem žádný amerikanofil, tak mi to opravdu nedá neporovnávat, jak se ke mně jako k zákazníkovi chovali tam a jak se obvykle chovají tady.
Markantní rozdíl je v tamní občas až přehnané snaživosti se o zákazníka postarat. Vejdete do obchodu a už slyšíte „Jak Vám mohu pomoci?“, v restauraci se Vás neustále ptají „Jak Vám chutná?“ (když přijde pátý číšník během poměrně krátké chvíle a ptá se stále na to samé, tak už je to opravdu obtěžující, ale je určitě správné, že se zajímají).
Jak to vypadá u nás víme velmi dobře, a přestože je cítit signifikantní zlepšování, tak v přímém srovnání stále velmi pokulháváme.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.