Oděvní řetězce působící v Česku investují až miliony eur ročně do své prezentace v centru Prahy. Konkrétně na Václavském náměstí a v ulici Na Příkopě přibylo za uplynulý rok hned několik velkých vlajkových obchodů známých značek. Jiné se rozrostly a své oděvy nyní ukazují v několika patrech na ploše dosahující až pěti tisíc metrů čtverečních.
"V lokalitě přibyl nový obchod Tommy Hilfiger, španělská Berschka a naposledy druhý obchod C&A," řekl HN Jan Kotrbáček ze společnosti Cushman & Wakefield, která se zabývá pronájmem maloobchodních prostor. "Další hráči, kteří přijdou konkrétně na Příkopy, se potvrdí v květnu. Například prostor po dánské značce Jackpot & Cottonfield nahradí jiný řetězec," doplnil Kotrbáček.
Na Příkopě by také v budoucnu mohl přibýt několikapatrový obchodní dům s módou podobný obchodu Van Graaf na Václavském náměstí.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.