Místo převratných novinek se banky působící v Česku zaměřují spíše na udržení či rozšíření svého tržního podílu. Klientům se proto snaží nabízet hlavně lépe úročené produkty nebo větší komfort poskytovaných služeb.

Tak hodnotí nabídku produktů a služeb, které zařadily do ankety Bankovní inovátor 2014 samy bankovní domy, přední český ekonom Zdeněk Tůma, který odpovídá za služby pro finanční sektor v poradenské společnosti KPMG ČR.

Ta je jedním z partnerů ceny Hospodářských novin o Nejlepší banku a Nejlepší pojišťovnu 2014, k níž patří i anketa Bankovní inovátor 2014.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se