Svoji schopnost komunikovat s klienty finanční instituce hodnotí jako o něco horší jedničku. Porozumět bankovní a pojišťovací hantýrce je ale i tak pro některé klienty problém. Vyplývá to z průzkumu agentury Datank, který se uskutečnil v rámci výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014.
Obtížnou srozumitelnost si více uvědomují pojišťovny, které se i známkují hůře. Například Allianz pojišťovna se chystá svoji komunikaci s klienty od základu změnit.
"Pojistné podmínky zůstávají právnickým žargonem, kterému málokdo rozumí či se vůbec pokouší ho číst, pobočky bývají neosobní a složitost produktů mnohdy klienty odrazuje,“ řekl Roger Gascoigne, partner odpovědný za služby pro pojišťovnictví, KPMG Česká republika.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.