Největší česká kabelová televize se chystá odpoutat od kabelů. UPC začne spouštět služby, které umožní sledovat TV vysílání kdekoli a nabídne i bezdrátové připojení k nim. Cílem je zvrátit pokles příjmů a počtu zákazníků z posledních let – a to i přes konkurenci operátorů v čele s Telefónikou.
„Celé vnímání televize se mění, lidé ji chtějí sledovat všude i mimo domov, na cestách, na všech zařízeních,“ vysvětluje nový generální ředitel UPC Frans-Willem de Kloet podstatu strategie, která staví na rostoucí popularitě internetu oproti televizi.
Také hlavní část tržeb českého UPC se přesunuje od předplatného kabelové televize k internetovému připojení. Malou část tvoří telefonní linky, patnáct procent pak firemní zákazníci.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.