Z nouze často vznikají nové nápady. Podobně je tomu i nyní v případě sportovního řetězce Hervis. Dvojka na českém trhu chce dál expandovat, velká města ale už mají obchodníci se sportovním vybavením rozdělená a nejlepší místa jsou obsazená. 

"Musíme vymýšlet nové lokality. Proto jsme začali zvažovat i vstup do menších měst a nyní připravujeme nový koncept maloformátové prodejny," řekl v rozhovoru pro IHNED.cz Karel Bárek, který do vedení Hervisu nastoupil letos na jaře. 

Zatímco dosud společnost v Česku provozuje obchody o ploše okolo 1000 metrů čtverečních, nový koncept by měl být zhruba na poloviční či ještě menší ploše.

"Ve druhé polovině roku otevřeme první malou filiálku v Praze. Společně s Vídní, kde malý koncept obchodů spustí do konce roku, půjde o dva testovací provozy řetězce," dodal Bárek s tím, že pokud se osvědčí, vznikne během nejbližších let několik jednotek menších obchodů i v dalších tuzemských městech a nákupních centrech, kde by se jinak velkoplošné prodejny neuživily. 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se