Z nouze často vznikají nové nápady. Podobně je tomu i nyní v případě sportovního řetězce Hervis. Dvojka na českém trhu chce dál expandovat, velká města ale už mají obchodníci se sportovním vybavením rozdělená a nejlepší místa jsou obsazená.
"Musíme vymýšlet nové lokality. Proto jsme začali zvažovat i vstup do menších měst a nyní připravujeme nový koncept maloformátové prodejny," řekl v rozhovoru pro IHNED.cz Karel Bárek, který do vedení Hervisu nastoupil letos na jaře.
Zatímco dosud společnost v Česku provozuje obchody o ploše okolo 1000 metrů čtverečních, nový koncept by měl být zhruba na poloviční či ještě menší ploše.
"Ve druhé polovině roku otevřeme první malou filiálku v Praze. Společně s Vídní, kde malý koncept obchodů spustí do konce roku, půjde o dva testovací provozy řetězce," dodal Bárek s tím, že pokud se osvědčí, vznikne během nejbližších let několik jednotek menších obchodů i v dalších tuzemských městech a nákupních centrech, kde by se jinak velkoplošné prodejny neuživily.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.