Spolupráce jednotlivých oddělení ve firmě je často podceňovaná, přesto si většina manažerů uvědomuje, že bez ní lze hůře dosáhnout stanovených cílů. Nejméně si ve firmách ale rozumí marketingové a IT oddělení. Ukázala to studie společnosti Accenture „The CMO-CIO disconnect“, do které se zapojilo 400 marketingových a 250 IT manažerů z 10 zemí světa.

Nefungující spolupráce mezi marketingovým a IT oddělením přitom dle studie ohrožuje schopnost společnosti poskytovat efektivně služby zákazníkům.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se