Za poslední rok v Česku přibyla více než desítka zahraničních módních značek a prodejců. Snaží se zaplnit mezery na trhu, kterou nepokryly roky přítomné "masové" řetězce jako německý C&A a švédský H&M. Část z nich nabízí levnější módu pro teenagery, část naopak vyhledává movitější klientelu.
Téměř útokem vzali Česko v posledních měsících obchodníci z Polska, kteří tak následují na trhu již zajeté a úspěšné polské značky Reserved, Cropp a Mohito maloobchodní skupiny LPP nebo obuvní značku CCC Boty.
"Do Česka vstoupil na konci roku 2013 třeba polský obchod s obuví Wojas, který otevřel obchod v nákupním centru Palladium," připomněla HN Lenka Šindelářová z mezinárodní poradenské společnosti DTZ, která monitoruje trh.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.