Koncept Cradle to cradle neboli od kolébky ke kolébce pracuje s výrobky, které kromě toho, že slouží prvotnímu účelu, mají ještě další prospěšnou funkci. Nizozemka Diana Den Heldová už 18 let navrhuje firmám strategie, jak udržitelně podnikat, aby jejich byznys neškodil okolí. Se svými firemními klienty pracuje na dlouhodobých byznys strategiích na 20 až 30 let dopředu.

"Firmy mohou vydělat spoustu peněz, pokud mají vyjasněno, z jakých materiálů vyrábějí své výrobky. Když se soustředí na opětovné upotřebení použitých materiálů, může jim to přinášet velký užitek," říká Den Held. 

Co znamená koncept Cradle to cradle?

Na prvním místě je to věc designového zpracování. Jde o nový pohled na to, jak mohou být výrobky navrženy a jak je mohou firmy dál vyvíjet a zlepšovat. Ten koncept zahrnuje ale také zaměření na cradle to cradle organizace a oblasti. Nejdůležitější na cradle to cradle produktech je, že mají určitý prospěšný vliv.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se