Spotřeba vína v České republice meziročně stoupá. Vyplývá to nejen ze statistik Českého statistického úřadu a Celní správy, ale nárůst obratu hlásí i lídr českého trhu s vínem, společnost Bohemia Sekt. Podle Martina Fouska, marketingového ředitele Bohemia Sektu, došlo za prvních šest měsíců v kategorii tichých vín ke zvýšení obratu o 12 procent.
Naproti tomu retail audit společnosti Nielsen monitorující český gastronomický maloobchod vykazuje pokles prodeje vína. Rozdíl se přičítá rostoucím prodejům tichých vín přes různé vinotéky a pulty rozlévaného vína. Výjimkou dnes už nejsou ani prodeje vína v trafikách, u benzinových pump nebo třeba v květinářstvích.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.