Spotřeba vína v České republice meziročně stoupá. Vyplývá to nejen ze statistik Českého statistického úřadu a Celní správy, ale nárůst obratu hlásí i lídr českého trhu s vínem, společnost Bohemia Sekt. Podle Martina Fouska, marketingového ředitele Bohemia Sektu, došlo za prvních šest měsíců v kategorii tichých vín ke zvýšení obratu o 12 procent.

Naproti tomu retail audit společnosti Nielsen monitorující český gastronomický maloobchod vykazuje pokles prodeje vína. Rozdíl se přičítá rostoucím prodejům tichých vín přes různé vinotéky a pulty rozlévaného vína. Výjimkou dnes už nejsou ani prodeje vína v trafikách, u benzinových pump nebo třeba v květinářstvích. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se