Každý majitel firmy nebo pověřená osoba na začátku podnikání musí řešit mnoho otázek: jaké vozy zvolit, jaké značky, jak dlouho je provozovat, kde a jak servisovat, jak ohlídat zaměstnance, aby se k nim chovali alespoň přijatelným způsobem… Prostě, nic jednoduchého. „Vývoj v posledních dvaceti letech byl překotný a zdaleka nekončí, říká šéfredaktor specializovaného periodika Flotila Michal Žďárský.
První fází, kterou lze zpětně vysledovat, byla podle něho unifikace modelů používaných ve firmách, následovalo nalezení efektivního způsobu financování a poté byly vytvořeny i firemní dokumenty, které detailně popisuje jednotlivé postupy nakládání s firemními vozy.
Odborníci se shodují, že takový dokument, který se odborně nazývá Car policy, by měl popisovat pravidla pro přidělování služebních vozidel zaměstnancům, postupy při pořízení nového vozidla, rovněž pravidla pro obměnu vozového parku, včetně způsobu prodeje vyřazovaných automobilů.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.